آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره مالیاتی

۱۷:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 4578

۲۶

مهر

 مراکز ارائه دهنده مشاوره مالیاتی به ویژه در زمینه حقوق مالیاتی می توانند با کمک به افزایش آگاهی مردم و فعالان اقتصادی و صنفی نسبت به حقوق مالیاتی در دستیابی مدیران شرکت ها و فعالان اقتصادی به عملکرد مالیاتی بهتر و فعالیت پایدار اقتصای ، موثر واقع گردند و کاهش اختلافات و دعاوی مالیاتی و افزایش رونق در تولید را موجب شوند

به دلایل مختلفی شاهد توجه روزافزون دولت جمهوری اسلامی ایران به وصول مالیات در جهت تامین هر چه بیشتر منابع مالی از این محل، هستیم.

اهمیت وجود مراکز ارائه دهنده مشاوره مالیاتی

شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و افراد صنفی و کسبه، همراه با کاستی های همیشگی در برخورداری از دانش مالیاتی با فقدان مراکز ارائه دهنده مشاوره مالیاتی نیز مواجه هستند. شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که مشاور مالیاتی کیست؟ چه اعمالی انجام می دهد و وظیفه او چیست؟ مراکز ارائه دهنده مشاوره مالیاتی به ویژه در زمینه حقوق مالیاتی می توانند با کمک به افزایش آگاهی مردم و فعالان اقتصادی و صنفی نسبت به حقوق مالیاتی در دستیابی مدیران شرکت ها و فعالان اقتصادی به عملکرد مالیاتی بهتر و فعالیت پایدار اقتصای ، موثر واقع گردند و کاهش اختلافات و دعاوی مالیاتی و افزایش رونق در تولید را موجب شوند. 

 

افزایش پیچیدگی و تراکم قوانین مالیاتی

طی سال های اخیر و به ویژه از ابتدای سال 1395 با پیچیدگی ها و سخت گیری های بیشتر در قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده، روبرو بوده ایم.

مشاوره مالیاتی آنلاین، کسب و کار شما را در برابر ریسک های مالی و قانونی سنگین، محافظت می کند.

آنی مشاور با هدف ارائه مشاوره مالیاتی سریع، با کیفیت و ارزان، با بهره گیری از مشاوران مالیاتی و حقوقدانان و وکلای مالیاتی و با استفاده از بستر فضای مجازی و فناوری های نوین در تلاش است دسترسی فعالان صنفی و اقتصادی و مدیران شرکت ها را به مشاوره های مالیاتی، تسهیل، بهینه و ارزان نماید.

آنی مشاور، مشاوران خبره و حرفه ای در زمینه مالیات دارد که می توانند با راه کار های مناسب باعث حفظ حقوق مالیاتی شما و جلوگیری از اشتباهات و تشخیص های مالیاتی نادرست در مورد شما شوند.

 

هزینه مشاوره مالیاتی

نگران هزینه مشاوره نباشید وکلا و مشاوران متخصص در سامانه آنی مشاور با هزینه ای به صرفه که در مقایسه با هزینه وکالت و سایر هزینه های دادرسی طرح دعوا بسیار ناچیز است و مشاوره ای تخصصی در تمامی موضوعات حقوقی ارائه می نمایند

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی ، پرسش و پاسخ حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

http://app.animoshaver.ir

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب