آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاور مالیاتی تهران

۰۷:۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

  • 0
  • 3
  • 4554

۲۱

خرداد

مشاور مالیاتی می‌تواند فعالان اقتصادی و صنفی را در جهت درک مسائل و حقوق مالیاتی، یاری کند و ریسک فعالیت آنان را کاهش دهد

سازمان امور مالیاتی ایران در سال های اخیر، کوشیده است با تغییر مقررات مالیاتی و بروزرسانی آنها برای مبارزه با فرار مالیاتی و تنگ کردن عرصه بر سودجویانی که به انحاء مختلف با فرار از پرداخت مالیات به اقتصاد ملی و مردم لطمه می زنند نظام مالیاتی ایران را بهبود بخشد.

این تغییرات در مرحله اجرا به دلیل فقدان تجربه و فقدان آموزش ماموران مالیاتی بعضا باعث آسیب به بعضی از فعالان متعهد اقتصادی و ایجاد معضبلات مالیاتی برای آنان نیز می شود.

آنچه که می تواند در این بین، باعث کاهش پرونده های مالیاتی و بهبود روابط مالیاتی بین افراد ملت با دولت شود توجه هر چه بیشتر به اهمیت بهره گیری از مشاور مالیاتی است.

اهمیت مشاوره مالیاتی

مشاور مالیاتی می‌تواند فعالان اقتصادی و صنفی را در جهت درک مسائل و حقوق مالیاتی، یاری کند و ریسک فعالیت آنان را کاهش دهد.

با چنین نگرشی، آنی مشاور در تلاش است با استفاده از فناوری های جدید دسترسی مردم و فعالان اقتصادی به مشاوران مالیاتی را ساده، سریع و کم هزینه نماید. 

آنی مشاور، یک سامانه پیشرفته درخواست مشاوره آنلاین کسب و کار در ایران است. 

آنی مشاور، مشاوران خبره و حرفه ای در زمینه مالیات دارد که می توانند با راه کار های مناسب باعث حفظ حقوق مالیاتی شما و جلوگیری از اشتباهات و تشخیص های مالیاتی نادرست در مورد شما شوند.

هزینه مشاوره مالیاتی در تهران

نگران هزینه مشاوره مالیاتی نباشید وکلا و مشاوران متخصص در سامانه آنی مشاور با هزینه ای به صرفه که در مقایسه با هزینه وکالت و سایر هزینه های دادرسی طرح دعوا بسیار ناچیز است و مشاوره ای تخصصی در تمامی موضوعات حقوقی ارائه می نمایند

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی و یا سفارش تنظیم لایحه و دادخواست و دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرماییدهمچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و پرسش و پاسخ حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://animoshaver.ir

 

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب