آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره سفته

۰۲:۱۶ - ۰۷ تیر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 4583

۰۷

تیر

سفته پس از چک دومین سند تجاری پرکاربرد در نظام اقتصادی و حقوقی ایران به شمار می‌رود و مشاوره حقوقی سفته دارای ارزش کاربردی برای فعالان اقتصادی است

مشاوره حقوقی سفته

آسان بودن تهیه سفته نسبت به چک (به ویژه با توجه به اینکه اخذ دسته چک از بانک ها امروزه سخت‌تر از گذشته شده است) هزینه ارزان تهیه سفته نسبت به سایر اسناد و حمایت های قانونی مربوط به سفته که الزام صادرکننده و ظهرنویس و ضامن سفته به پرداخت وجه سفته را مطمئن و قدرتمند کرده است باعث شده که سفته کاربردهای متعددی در روابط اقتصادی پیدا کند.در این رابطه باید از مشاورین مشاوره چک راهنمایی دریافت نمایید.

آگاهی از مسائل حقوقی مربوط به سفته درموقع استفاده از آن می تواند در تصمیم شما برای صدور سفته تاثیرگذار باشد و حتی شما را از دادن سفته در معاملاتتان منصرف کند زیرا سفته هم مثل چک تعهدات مالی برای شما ایجاد می کند پس لازم است قبل از صدور سفته یا هر سند تجاری دیگر حتما از مشاور سفته مشاوره بگیرید.

 

هزینه مشاوره سفته

نگران هزینه مشاوره نباشید وکلا و مشاوران متخصص در سامانه آنی مشاور با هزینه ای به صرفه که در مقایسه با هزینه وکالت و سایر هزینه های دادرسی طرح دعوا بسیار ناچیز است مشاوره ای تخصصی در تمامی موضوعات حقوقی ارائه می نمایند.

مسایل حقوقی سفته دامنه گسترده ای دارند و از چگونگی صدور سفته، چگونگی ظهرنویسی سفته، چگونگی ضمانت از صادرکننده سفته یا از ظهرنویس سفته تا مسائل مربوط به مطالبه وجه سفته از صادرکننده یا از ظهرنویس یا از ضامن و تشریفات قانونی مرتبط با فرایند مطالبه وجه سفته را در بر می گیرد.

 

آنی مشاور با بهره گیری از وکلا و کارشناسان متخصص حقوقی و بانکی، برترین مشاوره حقوقی و بانکی درباره مسائل سفته را به فعالان اقتصادی و مدیران شرکتها ارائه می نماید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://animoshaver.ir

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب