آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره حقوقی ثبتی آنلاین

۲۳:۰۶ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱

  • 0
  • 0
  • 786

۱۹

آبان

مشاوره حقوقی در امور ثبتی یکی از نیازهای مهم فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌باشد

اطلاعات و آگاهی عمومی از حقوق ثبت در پرونده های ثبتی و مشکلات حقوقی مرتبط با اسناد مالکیت باعث پیشگیری از طرح دعاوی غیرضروری ثبتی می گردد. به منظور آشنایی با حقوق ثبت و جلوگیری از دعاوی ثبتی در این نوشتار به بیان نکات کاربردی در خصوص قانون ثبت و اهمیت مشاوره حقوقی در امور ثبتی می پردازیم.

 

اولین موضوعی که در این خصوص باید مورد توجه قرار گیرد ثبت اسناد،املاک،شرکتها، نام تجاری، اختراع، طرحهای تجاری و ثبت احوال براساس قانون و قواعد شکلی و ماهیتی مربوطه می باشد تا صاحب حق از ورود خدشه و تضییع حقوق مصون بماند.

 

تعریف حقوق ثبتی

حقوق ثبتی مجموعه قوانین و قواعد و اعمال اداری حقوقی است که طی آن ایجاد، تغییر، انتقال و زوال حقی را در دفاتر مربوطه به نظم درآورده و بر آنها حاکم است و شامل ثبت املاک، ثبت اسناد، ثبت شرکت ها، ثبت نام تجاری، ثبت احوال و ثبت اختراع و طرح های صنعتی می باشد.

 

انواع دعاوی ثبتی

مهم ترین و بیشترین دعاوی حوزه ثبت مربوط به املاک می شود که عبارتند از:

دعوی صدور سند مالکیت ، ابطال سند مالکیت معارض، ابطال معامله معارض، ابطال سند رسمی ملک مشاع ، دعوی تفکیک و افراز ملک مشاع، ابطال معامله و سند، دستور فروش ملک مشاع،تقسیم اموال مشاع.

 

سایر دعاوی ثبتی عبارتند از:

الزام به ثبت ولادت، الزام به صدور شناسنامه، اصلاح شناسنامه، ابطال شناسنامه، تغییر نام، تغییر سن، حذف نام همسر سابق از شناسنامه، رفع ممنوع الخروجی، اعتراض به تصمیم واحد ثبتی، ابطال عملیات اجرائی ثبتی، اختلافات ثبتی، ، اجرای ثبت، ابطال اجرائیه ثبتی، اصلاح سند، اعتراض به ثبت علامت تجاری یا اختراع.

 

اهمیت مشاوره حقوقی در دعاوی ثبتی

۱- مشاور حقوقی یا وکیل متخصص در دعاوی ثبتی شما را از قوانین و مقررات ثبتی مطلع می کند.

۲- با دادن اطلاعات مربوط به رویه ثبتی در خصوص پرونده، راه کارهای لازم را ارایه کرده و سرعت عمل شما را بیشتر می کند.

۳- دقت عمل شما را بالا برده و موجب عملکرد به موقع شما می شود تا به پرونده شما در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

۴- علاوه بر این در صورتی که به وکیل ثبتی وکالت دهید کلیه اقدامات لازم در خصوص پرونده شما را شخصا انجام می دهد و حتی به مراجعه و حضور شخص شما در مراجع هم نیازی نیست.

 

نکته و ادامه نوشتار:

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی مرتبط با این نوشتاردرباره سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز داریدبرای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

https://animoshaver.ir/question

 

مزیت های مشاوره ثبتی آنلاین

همیشه برای گرفتن یک تصمیم درست مشاوره کردن را پیشنهاد داده ایم حالا پیشنهاد ما به شما انتخاب بهترین و به صرفه ترین روش مشاوره و بهرمندشدن از مزیت های مشاوره حقوقی ثبتی آنلاین در مجموعه آنی مشاور است.

 

با داشتن مشاوره آنلاین می توانید در سریعترین زمان ممکن و با صرف هزینه کمتری با بهترین وکلای سراسر ایران در ارتباط باشید.

 

به طور کلی با توجه به متعدد بودن انواع دعاوی ثبتی و تخصصی بودن آنها و با نظر به اینکه همه کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و فعالان اقتصادی و صنوف و کسبه با املاک و مسایل ملکی و ثبتی از جهت استقرار محل تولید و دفتر ارایه خدمات..... رو به رو هستند نیاز به کسب آگاهی و دریافت خدمات مربوط به حقوق ثبت را دارند و آثار آن اهمیت فراوانی دارد.

 

مشاوره حقوقی در امور ثبتی یکی از نیازهای مهم فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌باشد.

 

مشاوران، کارشناسان ‌و وکلای متخصص فعال در سامانه «آنی‌مشاور» در دعاوی و اختلافات و مسائل حقوقی مرتبط با کسب و کار به ویژه حقوق ثبت ، مشاوره حقوقی تخصصی درباره مسایل و دعاوی ثبتی را به صورت آنلاین به شما عزیزان ارایه می نمایند.

 

همچنین می‌توانید وکالت در دعاوی ثبتی و ارایه خدمات حقوقی در موضوعات و پرونده های ثبتی اعم از تنظیم درخواست ها و لوایح ثبتی و....از طریق سامانه «آنی مشاور» را مطرح فرمایید.

 

توصیه می کنیم نوشتار مشاوره ثبت اسناد و املاک  را نیز مطالعه بفرمایید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی و یا سفارش تنظیم لایحه و دادخواست و دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرماییدهمچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://app.animoshaver.ir

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب