آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

تنظیم آنلاین اظهارنامه رسمی

۲۰:۲۵ - ۲۲ دی ۱۴۰۲

  • 0
  • 0
  • 261

۲۲

دی

تنظیم آنلاین اظهارنامه رسمی بوسیله خود شما با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری که بوسیله سامانه آنی مشاور راه‌اندازی شده یقیناً یک سرویس فوق‌العاده حقوقی است که شما را بلحاظ فوری بودن و کم هزینه بودن شگفت زده می‌کند

جدیدترین سرویس حقوقی در سامانه آنی مشاور

در این نوشتار می‌خواهیم شما را با جدیدترین سرویس حقوقی در سامانه آنی مشاور آشنا کنیم.

 

سامانه آنی مشاور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با هدف بکارگیری فناوری برای ارایه خدمات حقوقی هوشمند و آنلاین به فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کار در ایران آغاز نمود.

 

تارنمای آنی مشاور به نشانی www.animoshaver.ir از اواخر سال ۱۳۹۶ با همین هدف راه‌اندازی شد.

 

اپلیکیشن آنی مشاور در دو نسخه اندروید و Ios نیز از اواخر سال ۱۳۹۶ در همین راستا رونمایی و معرفی شد.

 

سرانجام آنی مشاور با در نظر گرفتن مشکلاتی که ناشی از محدودیت های اینترنتی و فناوری برای کاربران ایرانی بوجود آورده است به ارایه خدمات حقوقی مبتنی بر وب تحت عنوان سامانه حقوقی آنی مشاور با همان نشانی گرایش پیدا کرد و از ابتدای سال ۱۳۹۷ سامانه آنی مشاور را به گونه‌ای بهینه سازی و فعال نمود که  صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی بتوانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، بر روی سامانه آنی مشاور به نشانی www.animoshaver.ir به سادگی و به سرعت به خدمات حقوقی ، وکالت و مشاوره های حقوقی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

 

سامانه آنی مشاور در ادامه رونمایی از خدمات حقوقی و فناورانه خود برای صاحبان کسب و کار ، در دی‌ماه ۱۴۰۲ یک سرویس بسیار جالب راه‌اندازی کرد که می‌تواند به شما در فرآیند حقوقی کمک زیادی کند.

 

تنظیم آنلاین اظهارنامه رسمی بوسیله خود شما با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری ، که بوسیله سامانه آنی مشاور راه‌اندازی شده ، یقیناً یک سرویس فوق‌العاده حقوقی است که شما را بلحاظ فوری بودن و کم هزینه بودن ، شگفت زده می‌کند.

 

"تنظیم آنلاین اظهارنامه رسمی" به فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کار ، امکان می‌دهد تا به وسیله هوش مصنوعی و فناوری، به صورت آنلاین و به صورت هوشمند، اظهارنامه رسمی خود را در سامانه آنی مشاور ، تنظیم کنند.

 

این به معنای کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان مورد نیاز برای تهیه یک اظهارنامه رسمی است.

 

سامانه آنی مشاور این امکان را فراهم کرده که شما بجای مراجعه به دفاتر حقوقی و وکلا، فقط با چند کلیک و تکمیل یک فرم، به صورت خودکار و هوشمند ، اظهارنامه رسمی خود را تنظیم کنید.

این یک گام بسیار مهم به سوی دیجیتالی‌سازی خدمات حقوقی برای مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌و‌کار است که برای نخستین بار در ایران بوسیله سامانه آنی مشاور راه‌اندازی می‌شود.

 

امکان تنظیم آنلاین و هوشمند ۱۲ نوع اظهارنامه رسمی بر روی سامانه حقوقی آنی مشاور 

۱۲ نوع اظهارنامه رسمی که امکان تنظیم آنلاین و هوشمند آنها بر روی سامانه حقوقی آنی مشاور فراهم شده است تا تاریخ ۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۲ به این ترتیب هستند:

 

۱- اظهارنامه رسمی اعلام فسخ معامله توسط خریدار

 

۲- اظهارنامه رسمی تخلیه مورد اجاره

 

۳- اظهارنامه رسمی مطالبه هزینه های مشترک ساختمان

 

۴- اظهارنامه رسمی مطالبه اجاره بهای معوقه از مستاجر

 

۵- اظهارنامه رسمی تعیین و معرفی داور

 

۶- اظهارنامه رسمی استرداد مال یا سند

 

۷- اظهارنامه رسمی مطالبه وجه

 

۸- اظهارنامه رسمی دعوت فروشنده برای حضور در دفترخانه

 

۹- اظهارنامه اعلام فسخ معامله توسط فروشنده

 

۱۰- اظهارنامه رسمی الزام له تمکین به حضور در منزل شوهر

 

۱۱- اظهارنامه رسمی الزام به تمکین با رابطه زوجیت

 

۱۲-اظهارنامه رسمی مطالبه نفقه از همسر

 

بدیهی است سامانه آنی مشاور در ادامه روند مستمر افزایش و توسعه کمی و کیفی خدمات حقوقی خود امکان تنظیم آنلاین سایر اظهارنامه های رسمی مورد نیاز فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کار را نیز فراهم خواهد کرد.

 

این نوع خدمات آنی مشاور نه تنها به صاحبان کسب و کار ، این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به حضور فیزیکی به صورت آنلاین ، اظهارنامه‌های رسمی مورد نیاز خود را تنظیم کنند بلکه از هوش مصنوعی و فناوری نیز برای کمک به فرایند دریافت خدمات حقوقی استفاده نمایند.

 

این امر می‌تواند بهبود موثری در فرایند دریافت خدمات حقوقی و مشاوره های حقوقی همانند تهیه اظهارنامه‌های رسمی ، وکالت ، تنظیم قراردادهای مورد نیاز و همانند اینها را برای کاربران آنی مشاور و فعالان اقتصادی به ارمغان آورد.

 

علاوه بر این ، سامانه آنی مشاور با فراهم کردن امکاناتی همانند دریافت نظر کارشناس حقوقی و امکان ارتباط مستقیم با کارشناسان حقوقی، به شما این امکان را می‌دهد تا اطمینان حاصل کنید که اظهارنامه‌ رسمی تنظیمی شما با توجه به ویژگی ها و مختصات پرونده و کار شما به صورت کامل ، متناسب سازی شود.

همچنین، آنی مشاور ، با فراهم آوردن امکان پرداخت آنلاین (درگاه بانکی‌ ایمن با دارا بودن نشان اینماد) و بارگذاری مدارک مورد نیاز، فرآیند تهیه آنلاین اظهارنامه‌های رسمی را برای شما سرعت بخشیده و به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ دغدغه‌ای ، خدمات حقوقی مورد نیازتان را دریافت فرمایید.

 

آنی مشاور پیشرو در ارایه خدمات حقوقی آنلاین و هوشمند در ایران

قابل ذکر است که سامانه آنی مشاور به عنوان نخستین سامانه ارایه مشاوره حقوقی و خدمات حقوقی کسب‌وکار در ایران ،️ دارای پروانه از شورای عالی انفورماتیک ایران و دارای مجوز اینماد از وزارت صنعت و معدن و دارای درگاه ایمن بانکی‌ از بانک ملت می‌باشد و️ بیش از ۶ سال است که در زمینه ارایه خدمات حقوقی هوشمند و آنلاین ، مبتنی بر فناوری ، فعالیت مستمر و بدون وقفه (از سال ۱۳۹۵ تا کنون) دارد.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی و یا تنظیم آنلاین اظهارنامه رسمی ، سفارش تنظیم لایحه و دادخواست و دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید. همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب