آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاور داوری

۲۰:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

  • 0
  • 1
  • 3471

۳۰

مرداد

داوری یک عمل حقوقی است و آثار مالی و حقوقی زیادی در روابط بین فعالان اقتصادی و صنفی بر جا می گذارد بنابراین نیاز به دریافت مشاوره های حقوقی پیرامون داوری به یکی از نیازهای قابل توجه، تبدیل شده است.

مشاوره حقوقی و داوری

داوری یکی از شیوه های حل اختلاف تجاری و حقوقی است. داور که ممکن است یک نفر یا یک هیات داوری یا یک موسسه داوری باشد به موجب قرارداد یا توافقی که طرفین قرارداد یا طرفین اختلاف با یکدیگر حاصل می نمایند صلاحیت رسیدگی به اختلافات و دعاوی بین آنها را در محدوده اختیار و صلاحیتی که طرفین اختلاف، برای داور تعیین کرده اند پیدا می کند.

داوری در نظام حقوقی ایران با استقبال و توسعه روزافزون مواجه شده است. داوری یک عمل حقوقی است و آثار مالی و حقوقی زیادی در روابط بین فعالان اقتصادی و صنفی بر جا می گذارد بنابراین نیاز به دریافت مشاوره های حقوقی پیرامون داوری به یکی از نیازهای قابل توجه، تبدیل شده است.

 

آنی مشاور با بهره گیری از کارشناسان و وکلای دادگستری که در زمینه داوری دارای تخصص حقوقی و فنی لازم هستند خدمات مشاوره آنلاین داوری به طرفین قرارداد ارائه می نماید پس به منظور ثبت درخواست داوری می توانید به صفحه خدمات آنی مشاور مراجعه کنید و از سایر خدمات حقوقی نیز بهره مند شوید.

 

هزینه مشاوره داوری

نگران هزینه مشاوره نباشید وکلا و مشاوران متخصص در سامانه آنی مشاور با هزینه ای به صرفه که در مقایسه با هزینه وکالت و سایر هزینه های دادرسی طرح دعوا بسیار ناچیز است و مشاوره ای تخصصی در تمامی موضوعات حقوقی ارائه می نمایند

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب