آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره مالیات شرکتها

۱۵:۵۶ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 4104

۲۰

مهر

مشاوره مالیاتی انواع مالیات ها و حل مسائل مالیاتی شرکت شما در مجموعه آنی مشاور قابل ارائه است!

در نظام مالیاتی ایران مالیات شرکتها در ذیل فصل پنجم قانون مالیات های مستقیم تحت عنوان مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی مطرح گردیده است.

به طور کلی نرخ مالیات شرکت ها در نظام مالیاتی ایران ۲۵ درصد می باشد و البته این مالیات بر درآمد شرکت، محسوب می شود.

مسائل مالیاتی شرکت ها منحصر به این موضوع نیست. مالیات حقوق کارکنان، مالیات نقل و انتقال اموال، مالیات بر درآمد اتفاقی، مالیات بر سرمایه و سایر انواع مالیاتهای مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با فعالیت ها و عملکرد شرکت نیز در این زمینه قابل طرح خواهد بود. بنابراین وقتی از مالیات شرکتها سخن می گوییم مجموعه ای از انواع مالیات ها و مسائل مالیاتی مربوط به شرکت منظور نظر ماست.

 

اهمیت مشاوره مالیاتی

آنی مشاور با بهره گیری از کارشناسان مالیاتی و نیز وکلای مالیاتی و کارشناسان حقوقی که در انواع مسائل و موضوعات مالیاتی شرکتها دارای تجربه و تخصص می باشند در تلاش است برترین مشاوره مالیاتی را به مدیران شرکتها ارائه نماید.

آنی مشاور، مشاوران خبره و حرفه ای در زمینه مالیات و مشاور مالیات شرکت ها دارد که می توانند با راه کار های مناسب باعث حفظ حقوق مالیاتی شما و جلوگیری از اشتباهات و تشخیص های مالیاتی نادرست در مورد شما شوند.
 

هزینه مشاوره مالیات شرکتها

نگران هزینه مشاوره نباشید وکلا و مشاوران متخصص در سامانه آنی مشاور با هزینه ای به صرفه که در مقایسه با هزینه وکالت و سایر هزینه های دادرسی طرح دعوا بسیار ناچیز است و مشاوره ای تخصصی در تمامی موضوعات حقوقی ارائه می نمایند.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب