آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره چک و اسناد تجاری

۰۷:۴۹ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3569

۰۴

آبان

هرگونه اقدام شما بدون مشورت با مشاور اسناد تجاری ممکن است چک یا سند تجاری شما را کاملا از اعتبار ساقط کند! ضروری ترین نکات برای پیشگیری از بی اعتباری اسناد تجاری با مشاوره اسناد تجاری محقق می شود

مشاوره چک و اسناد تجاری در مواقعی که اختلاف یا دعوایی در رابطه با چک و سایر اسناد تجاری پیش می آید اهمیت ویژه ای می یابد که در اغلب موارد از بروز دعاوی و ورود ضرر و زیان های بزرگ مالی جلوگیری می کند.

 

به طور کلی در حقوق تجارت ، به اسنادی همانند چک، سفته، برات، حواله، فیش انبار، بارنامه، ورقه سهم، اوراق مشارکت و.. اسناد تجاری گفته می شود.

هر چند که معمولا از اسناد تجاری در روابط و معاملات بین بازرگانان و تجار استفاده می شود ولی این بدان معنا نیست که دیگر اقشار مردم از اسناد تجاری نمی توانند استفاده کنند.

 

استفاده از اسناد تجاری، اعم از آنکه بوسیله بازرگانان یا غیربازرگانان باشد دارای مزایای خاصی هستند و البته الزامات و بایسته های خاص خود را نیز دارند.

اگر نکات و و الزامات مربوط به چگونگی استفاده از اسناد تجاری، از جمله چک و سفته رعایت نشود ممکن است این اسناد ویژگی و اعتبار تجاری خود را از دست بدهند!

برای آنکه در هنگام صدور یا دریافت یا انتقال اسناد تجاری از جمله چک و سفته به اشکالاتی که باعث سلب ارزش و اعتبار اینگونه اسناد می شود برخورد نکنید توصیه می کنیم از مشاوره آنلاین چک و اسناد تجای بهره بگیرید.

 یقیناً‌ راهکارهایی وجود دارد که شما بتوانید با کم‌ترین ریسک، معاملات خود را از طریق اسناد تجاری از جمله چک و سفته انجام دهید به شرط این که در این مسیر راهنمای درستی هم داشته باشید. یکی از این راهکار ها، بهره گیری از مشاوره اسناد تجاری است.

 

قانون جدید صدور چک

یک تاجر یا معامله گر حرفه‌ای همیشه باید حساسیت ها و جزئیات و شرایط کاری خود را بسنجد و همه قوانین و رویدادهای جدید مربوط به فعالیت و کسب‌وکار خود را در نظر داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین این موارد قانون جدید صدور چک است. صدور و یا دریافت چک، بدون آگاهی از جدیدترین مقررات مربوط به آن می‌تواند بدترین پیامدها را برای فعالیت ها و کسب و کارها داشته باشد پس اگر یک تاجر هستید یا در یک معامله قصد صدور چک، دریافت چک یا انتقال چک را دارید بهتر است در این زمینه با قانون جدید صدور چک آشنا باشید.

آنی مشاور در این زمینه یک مرجع مهم برای ارائه مشاوره انلاین اسناد تجاری و راهنمایی درست به تمام تاجران و فعالان اقتصادی و معامله گران است.

نکات جدید قانون جدید صدور چک

1- دارنده چک می‌تواند با در دست داشتن گواهینامه عدم پرداخت، بدون نیاز به طرح دعوی، به اجرای احکام دادگاه مراجعه و درخواست صدور اجرائیه برای وصول وجه چک کند.

2- مسدود شدن همه حساب‌های بانکی شخصی که چک او برگشت خورده است.

3- ثبت فوری گواهی عدم پرداخت چک در سامانه بانکی کشور.

4- پیش بینی امکان استفاده از چک الکترونیکی و ...

 

شما عزیزان می‌توانید برای  انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب