آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره حقوقی شرکت ها

۱۴:۱۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3526

۲۱

مرداد

مشاوره حقوقی شرکت ها در دنیای امروز که کسب و کارها در احاطه انبوهی از مسائل و مقررات پیچیده قرار گرفته است اهمیت فراوانی دارد

در دنیای امروز که کسب و کارها در احاطه انبوهی از مسائل و مقررات پیچیده قرار گرفته نقش مشاوره حقوقی شرکت ها اهمیت فراوانی پیدا کرده است.

 

شرکت ها به عنوان مهمترین و فعالترین ساختار کارآفرینی در کشور در معرض ابهامات و مشکلات حقوقی فراوانی قرار دارند و برای دستیابی به رهنمودها و راه حل های موثر برای کاهش ریسک و مخاطرات موجود و برون رفت از مشکلات نیازمند دریافت مشاوره های تخصصی در زمینه های مختلف از جمله : 

 

تنظیم قراردادها و دعاوی ناشی از قراردادها، مالیات بر عملکرد، چک و اسناد تجاری، مالیات بر ارزش افزوده، داوری در دعاوی و اختلافات، وصول مطالبات معوقه، تسهیلات و معوقات بانکی، گمرکی، بیمه ای، املاک و امور ثبتی، جرایم اقتصادی، واردات و صادرات، تامین اجتماعی، روابط و دعاوی کار و..... می باشند.

اهمیت مشاور حقوقی شرکت ها

بدیهی است که مدیران شرکت ها فرصت و دانش لازم برای آگاهی تخصصی از همه مقررات و یافتن راهکار برای همه مسائل و مشکلات مربوط به امور شرکت را ندارند.

در نتیجه لازم است در امور حقوقی از مشاوران متخصص در موضوع مورد نظر مشورت بگیرند در این صورت تا حد زیادی می توانند جلوی بروز مشکلات حقوقی و طرح دعاوی و تحمل هزینه های دادرسی در مراجع قضایی خلاص شوند.
 

 

خدمات مشاوره حقوقی آنی مشاور

آنی مشاور که نخستین سامانه مشاوره های کسب و کار در ایران است از طریق سامانه آنی مشاور برای رفع دغدغه ها و نیاز مدیران شرکت‌ها و در جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین مشاوره حقوقی ممکن برآمده و با بکارگیری کارشناسان مجرب و متخصص (که دارای تجربه در دستگاههای اجرائی و بنگاه های اقتصادی هستند) و هم‌چنین با بهره گیری از تخصص کارشناسان رسمی دادگستری همانند کارشناسان حسابداری و مالی، کارشناسان رسمی مالیاتی، وکلای متخصص در امور و دعاوی چک، اسناد تجاری، امور شرکت ها، امور مالیاتی، امور بیمه ای و بانکی، امور لیزینگ، حقوق مهندسی و پیمانکاری، املاک شهرداری ها و تنظیم قراردادها امکان ارایه بهترین و با کیفیت ترین مشاوره های کسب و کار را به مدیران شرکت‌ها از طریق سامانه آنی مشاور فراهم آورده است.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب