آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره آنلاین کسب و کار

۰۲:۳۶ - ۰۱ تیر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 2993

۰۱

تیر

از طریق سامانه آنی مشاور، بدون نیاز به صرف وقت و هزینه غیر‌ضروری برای یافتن مشاوران متخصص مورد نیاز خود و حتی بدون نیاز به آمد و رفت و هزینه‌های غیر‌ضرور برای انجام مشاوره آنلاین کسب و کار

مشاوره آنلاین کسب و کار

خوشبختانه، پیشرفت فناوری این امکان را برای مدیران شرکت‌ها، فعالان اقتصادی، کسبه و صنوف فراهم آورده است که از طریق سامانه آنی مشاور، بدون نیاز به صرف وقت و هزینه غیر‌ضروری برای یافتن مشاوران متخصص مورد نیاز خود و حتی بدون نیاز به آمد و رفت و هزینه‌های غیر‌ضرور برای انجام مشاوره آنلاین کسب و کار، به انبوهی از مجرب ترین مشاوران کسب و کار در ایران در زمینه های زیر، دسترسی پیدا کنند.

و بتوانند از روی گوشی تلفن همراه خویش، در هر کجا که هستند بطور آنلاین، سریع و ساده به مشاوران و متخصصان مورد نیاز با کسب و کار خود دسترسی داشته باشند و با دریافت مشاوره های با کیفیت و مناسب، به اتخاذ تصمیمات بهتر، هزینه ها و ریسک های کمتر و سود بیشتر، نائل شوند.

 

حتی اگر مایل به مشاوره حضوری با کارشناسان ما باشید می توانید از طریق سامانه آنی مشاور از نوبت های خالی کارشناسان ما آگاه شوید و بدون نیاز به تماس با منشی و ...مستقیما برای دریافت مشاوره، بر اساس نوبت های خالی اعلام شده از سوی مشاور، رزرو نوبت بفرمایید.

 

مشاوران حقوقی مشاوران بانکی، مشاوران مالیاتی ویژه شرکت ها، مشاوران تامین اجتماعی، مشاوران بیمه، مشاوران روابط و دعاوی کار، مشاوران داوری در اختلافات و دعاوی، مشاوران مالیاتی ویژه صنوف، مشاوران حسابداری و مالی، مشاوران حقوق خانواده، مشاوران دعاوی و....از جمله مشاورانی هستند که از طریق سامانه آنی مشاور، تخصص و تجربه آنان در دسترس شرکت ها، فعالان اقتصادی و کسبه و صنوف قرار گرفته است.

 

علاوه بر فعالان اقتصادی و کسبه، سایر اقشار و افراد نیز می توانند متناسب با نیاز خود از طریق سامانه آنی مشاور در موارد و زمینه های لازم مشاوره بگیرند و از خدمات حقوقی بخصوص مشاوره  تنظیم قرادادها بهره مند شوند.

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://app.animoshaver.ir

 



 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب