آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

اهمیت و مزایای تنظیم قراردادها

۲۱:۳۹ - ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3691

۲۳

شهریور

تنظیم قرارداد امری فنی و کاملاً تخصصی بوده و اساساً صرف خواندن حقوق و آشنایی با اصول و مفاهیم حقوقی و وکالت یا قضاوت در محاکم دادگستری ، دلیل کافی برای امکان تنظیم قرارداد تخصصی نمی باشد

اهمیت تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد در روابط اشخاص در جامعه کنونی که روابط مالی ، اجتماعی و حتی فرهنگی اشخاص به نحو پیچیده ای به همدیگر ارتباط پیدا کرده است، امری فنی و کاملاً تخصصی بوده و اساساً صرف خواندن حقوق و آشنایی با اصول و مفاهیم حقوقی و وکالت یا قضاوت در محاکم دادگستری ، دلیل کافی برای امکان تنظیم قرارداد تخصصی نمی باشد.

متاسفانه در جامعه کنونی ما هنوز اهمیت تنظیم قرارداد بین عموم افراداد جامعه تبدیل به فرهنگ نشده و حتی مدیران شرکت ها و تجار بزرگ نیز در معاملات تجاری خود به شیوه ای سنتی و عموماً به صورت شفاهی یا به استناد قراردادی غیر تخصصی مبادرت به انجام معامله می نمایند.

اینگونه رفتارهای سنتی قطعاً در جوامع کنونی نتیجه بخش نبوده و معاملات اشخاص را با خطرپذیری نامعقولی مواجه می سازد در حالی که میزان خطر پذیری در معاملات را می توان با تنظیم قرارداد در حد بسیار بالایی مدیریت نمود.

 

مزایای تنظیم قرارداد

1- مدیریت روابط طرفین قرارداد نسبت به توافقات و تعهدات طرفین از جمله مزیتهای اساسی تنظیم قرارداد بوده و بر اساس یک قرارداد فنی و تخصصی می توان میزان تعهدات هر یک از طرفین، زمان ، مکان و آثار عدم انجام تعهدات را مشخص و مدیریت نمود.

2- جلوگیری از تحمیل هزینه های مضاعف ناشی از طرح اختلاف در محاکم و مراجع قضایی از دیگر مزیتهای تنظیم قرارداد بوده و عموماً تنظیم قرارداد بین طرفین از بروز اختلاف بین آنها جلوگیری کرده و موجبات مراجعه به محاکم و در نتیجه تحمیل هزینه ها را منتفی می سازد.

3- جلوگیری از اتلاف وقت طرفین نیز از مزیتهایی است که تنظیم قرارداد به همراه داشته و باعث می شود که طرفین به استناد قرارداد فیمابین تعهدات و توافقات خود را به موقع انجام داده و در نتیجه از بروز اختلاف و مراجعه به محاکم دادگستری و تبعات ناشی از آن جلوگیری نمایند.

4- حفظ حرمتهای بین روابط اشخاص نیز از اثرات بسیار مثبت تنظیم قرارداد می باشد چرا که وجود قرارداد بین اشخاص باعث می شود که طرفین نسبت به حدود وظایف و اختیارات یکدیگر آگاه بوده و خارج از متن قرارداد انتظاری از یکدیگر نداشته باشند و در نتیجه از بروز اختلافاتی که ممکن است حرمت های ناشی از روابط دوستی و فامیلی در تجارت و معاملات اشخاص را خدشه دار کند جلوگیری می نماید.

مشاورین متخصص آنی مشاور با تسلط بر تنظیم انواع قراردادهای مورد نیاز شرکت ها و فعالان اقتصادی و اشخاص حقیقی توانسته است آرامش خاطر و امنیت روحی و روانی لازم برای طرفین قرارداد فراهم نماید.

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب