آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

کلاهبرداری در تاسیس و اداره شرکت با مسئولیت محدود

۲۱:۱۲ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 2980

۱۰

آبان

در هنگام تاسیس و همچنین در اداره شرکت با مسئولیت محدود ، نکات و الزامات مهمی هست که اگر رعایت نشود می تواند موجب تعقیب کیفری موسسان و مدیران شرکت با مسئولیت محدود ، تحت عنوان کلاهبردار شود

در هنگام تاسیس و همچنین در اداره شرکت با مسئولیت محدود ، نکات و الزامات مهمی هست که اگر رعایت نشود می تواند موجب تعقیب کیفری موسسان و مدیران شرکت با مسئولیت محدود ، تحت عنوان کلاهبردار شود.

 نکات و الزامات اداره شرکت با مسئولیت محدود 

 موسس و مدیری که به دروغ تایید کرده باشد آورده نقدی شرکا (سرمایه نقدی شرکت) را دریافت کرده، کلاهبردار شناخته می شود.

 

موسس و مدیری که تسلیم آورده غیرنقدی شرکا را به دروغ تایید کرده باشد کلاهبردار شناخته می شود.موسس و مدیری که آورده غیرنقدی شرکا را به بیش از ارزش واقعی آن، قیمت گذاری و قبول کرده باشد کلاهبردار شناخته می شود.

 

مدیرانی که بدون وجود ترازنامه و صورت دارایی صحیح، اقدام به تقسیم سود و اموال شرکت کرده باشند کلاهبردار شناخته می شوند.

 

مدیرانی که به استناد ترازنامه شرکت و صورت دارایی جعلی و دروغین، اقدام به تقسیم سود و اموال شرکت کرده باشند کلاهبردار شناخته می شوند.

 

یک نکته و ادامه نوشتار:

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی مرتبط با موضوع این نوشتارکه مورد سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز دارید. 

برای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

 

https://animoshaver.ir/questio

 

 

توصیه می شود شرکای شرکت ها ، مدیران و اشخاص ذی نفع  و طرف قرارداد با شرکت های با مسئولیت محدود در صورت مواجه شدن با موارد کلاهبرداری در تاسیس و اداره شرکت با مسئولیت محدود قبل از هر اقدامی ابتدا با مشاور متخصص در امور شرکت ها مشاوره داشته باشند و از این طریق از حقوق و تکالیف قانونی خود، راهکارهای قانونی، چگونگی طرح دعوای کیفری و... آگاهی کسب نمایند.

 

توصیه می کنیم نوشتار نکات انتقال سهام و سهم الشرکه شرکتها را نیز مطالعه بفرمایید.

 

همچنین آنی مشاور توصیه می کند پیش از هر اقدامی در رابطه با مسایل و دعاوی شرکت ها با کارشناسان حقوقی و وکلای دادگستری و مشاوران متخصص و با تجربه که در حقوق تجارت ، حقوق اقتصادی ، جرایم اقتصادی و دعاوی شرکتها بر روی سامانه آنی مشاور فعالیت دارند مشورت بفرمائید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره حقوقی یا انعقاد قرارداد وکالت یا سفارش تنظیم لایحه  و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و 02188323279  یا 09195663606  و 09123836621 با ما تماس حاصل فرماییدهمچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://app.animoshaver.ir

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب