آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

از یک مشاوره مالیاتی چه بخواهیم؟

۲۳:۵۶ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

  • 2
  • 0
  • 3656

۲۳

آبان

اگر شما به عنوان یک کارفرما کار می‌کنید و باید مالیات بر حقوق کارکنان خود را در موعد مقرر پرداخت کنید. کمک گرفتن از مشاوران مالیاتی به شما این امتیاز را می‌دهد که بتوانید کار را به شکل اصولی به سرانجام برسانید

مالیات

مالیات به عنوان یک مبلغی شناخته می‌شود که دولت از افراد حقیقی و حقوقی دریافت می‌کند تا بتواند خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهد. بیشتر مردم نسبت به پرداخت مالیات حس خوبی نداشته و سعی می‌کنند از پرداخت آن خودداری کنند. مشاوره در هر امری کار ساز است چرا که با بیان جوانب مختلف موضوع، مردم را از وضعیت کار آگاه می‌کند. مشاوره مالیاتی در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد. ما در این نوشته قصد داریم تا در مورد مشاوره مالیاتی مطالب مهمی را قرار دهیم.
 
اگر شما به عنوان یک کارفرما کار می‌کنید و باید مالیات بر حقوق کارکنان خود را در موعد مقرر پرداخت کنید. کمک گرفتن از مشاوران مالیاتی به شما این امتیاز را می‌دهد که بتوانید کار را به شکل اصولی به سرانجام برسانید.
 

 مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیاتی چیست؟ سؤالی است که در ذهن خیلی از افراد وجود دارد. این نوع شماوره به عنوان یک شغل شناخته شده که می‌تواند اطلاعات مالی مختلفی را در زمینه مالیات برای شما تشریح کند. مشاوران مالیاتی به مودیان کمک می‌کنند تا بتوانند با چندین مورد از قوانین مالیاتی آشنا شده و درک بهتری از آن داشته باشند. برخی از افراد تصور می‌کنند که مالیات محاسبه شده برای آن‌ها بیش از حد قانونی است که در این صورت مراجعه کردن به این مشاوران پیشنهاد می‌شود.
 

دفاع مالیاتی

اگر نمی‌دانید چگونه از حق و حقوق خود در زمینه مالیات دفاع کنید بهتر است به مشاوران متخصص در حوزه مالیات مراجعه کنید. تنظیم اظهارنامه به شکل صحیح و راهنمایی لازم توسط مشاوران مالیاتی انجام می‌شود. مشاوره در این زمینه به صورت رایگان در برخی موارد برای جذب مشتریان قابل انجام است.
 

مالیات بر قرارداد مشاوره

مشاوره‌های انجام شده به خودی خود مشمول مالیات است، مالیات مشاوره طبق قانون ماده 86 اداره دارایی، تعیین شده و به صورت مثال از پایه 10 درصد شروع می‌شود. در برخی موارد دیده شده است که این نوع مشاوره به صورت مشاوره آنلاین انجام می‌شود تا افراد بدون مراجعه حضوری بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
 

مشاوره مالی 

باید بیان کرد درآمدی که از راه مشاوره به دست می‌آید نیز طبق قانون مشمول پرداخت مالیات می‌شود. مالیات مشاوره طبق قانون ماده 86 اداره دارایی تعیین شده و یک پایه مشخص دارد. اگر درآمد از پایه مشخص شده افزایش پیدا کند مالیات دریافتی نیز بیشتر می‌شود. برخی از از مشاوران می‌توانند در زمینه مسائل و جنبه های حقوقی مالیات کمک بسزایی داشته باشند.
 

نکته و ادامه نوشتار:

در بخش پرسش و پاسخ سامانه «آنی‌مشاور» صدها پرسش و پاسخ حقوقی کاربردی مرتبط با این نوشتاردرباره سوال شما عزیزان بوده و کارشناسان ما به آن پاسخ داده‌اند را آورده‌ایم و‌ چه بسا پاسخی برای پرسش خود در میان آنها پیدا کنید. امکان جستجو در بین پرسش و پاسخ‌ها را نیز داریدبرای مراجعه به بخش پرسش و پاسخ روی پیوند زیر بزنید:

https://animoshaver.ir/question

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

اظهارنامه مالیاتی به عنوان یک فرم مهم در اداره مالیات تلقی می‌شود که شامل انواع درآمد، هزینه، دارایی، بدهی، سرمایه و معافیت‌ها است. در این بین مالیات بر ارزش افزوده وجود داشته که سؤالات زیادی درباره ماهیت آن وجود دارد. مودیان می‌توانند با مشاوره مالیات بر ارزش افزوده، به سهولت در مورد این نوع مالیات آگاهی‌های لازم را کسب کنند. در واقع طبق قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات بر ارزش افزوده دریافت می‌شود.
 
مشاوره اظهارنامه مالیاتی به افراد کمک می‌کند تا ابهامات ذهنی خود را رفع کنند. مودیان اگر به صورت حضوری نمی‌توانند به مشاور مراجعه کنند بهتر است مشاوره مالیاتی تلفنی را انتخاب کنند.
 

مالیات بر ارث

زمانی فوت یک شخص، اموال وی به وراث می‌رسد که ورثه موظف هستند ظرف مدت شش ماه از تاریخ فوت متوفی، با مراجعه به سازمان اداره امور مالیاتی محل سکونت متوفی، صورت اموال و بدهی‌های وی را تقدیم اداره مالیات کند. در این بین به دلیل عدم آگاهی‌های کافی بهتر است مشاوره مالیات بر ارث گرفته شود که باعث می‌شود تا کار در چارچوب مشخص شده انجام شود. مشاوران این حوزه به دلیل داشتن تخصص کافی در این زمینه می‌توانند مسیر پیش رو را هموار کنند.
 
 
مشاوره و تخصص در حوزه و زمینه مالیات به عنوان یک شغل مناسب برای تشریح مالیات دریافت شده از افراد است که می‌تواند باعث آگاهی بیشتر افرادِ جامعه شود. در واقع مشاوران مالیاتی با تکمیل اظهارنامه مالیاتی افراد می‌توانند نحوه پراخت مالیات را تسهیل کنند. در این بین برخی از درآمدهای کسب شده توسط مشاوران، مشمول مالیات شده که در بالا به آن اشاره داشته‌ایم. مودیان می‌توانند برای تکمیل کردن اظهارنامه مالیاتی خود در اسرع وقت به مشاوران مالیاتی مراجعه کنند.
 

توصیه می کنیم نوشتار مشاوره مالیاتی آنلاین  را نیز مطالعه بفرمایید.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی و یا سفارش تنظیم لایحه و دادخواست و دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران، کارشناسان و وکلای متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرماییدهمچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی و دریافت برخی خدمات حقوقی از طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد.

http://app.animoshaver.ir

 

دانستنی های مرتبط

ثبت نظر

نظرات (2)

ف.ف

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
پاسخ

سلام.من در جایی کار میکنم که کارفرما مالیاتم را رد نمیکنه بیمه هم هستم. تکلیف من چیه. ممنون

مدیر سایت

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

اگر منطورتان مالیات بر حقوق است برابر قانون مالیاتهای متسقیم مسئولیت کسر مالیات بر حقوق از حقوق کارمند و پرداخت آن به سازمان امور مالیاتی با کارفرماست. به اقدام شما نیازی نیست اصولا

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب