آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاور دعاوی ملکی و ثبتی

۰۹:۴۸ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 3580

۲۶

خرداد

مشاور دعاوی ملکی و ثبتی مهمترین نقش را در اختلافات ملکی و ثبتی داراست دعاوی ملکی و ثبتی نسبت به سایر دعاوی دارای ویژگی خاصی می باشند اگر به ویژگی های دعاوی ملکی و ثبتی توجه نفرمایید چه بسا شما وارد یک دعوی بیهوده و پرهزینه شده اید

مشاور دعاوی ملکی و ثبتی در صورت بروز اختلاف یا دعوایی که مربوط به املاک و اسناد ثبتی مربوط به آن می شود ،در حل و فصل اختلافات مزبور نقش مهمی ایفا می کند. 

دعاوی ملکی و ثبتی نسبت به سایر دعاوی دارای ویژگی خاصی می باشند. اگر به ویژگی های دعاوی ملکی و ثبتی توجه نفرمایید چه بسا شما وارد یک دعوی بیهوده و پرهزینه شده اید.

به همین دلیل، در جهت آشنایی مردم و از جمله فعالان اقتصادی و کسبه با بعضی از ویژگی های دعاوی ملکی و ثبتی در این نوشتار، چند نکته و ویژگی مهم را مطرح می کنیم.

 

ویژگی های دعاوی ملکی و ثبتی

البته ما از طریق اپلیکیشن « آنی مشاور» دسترسی شما عزیزان به تعداد زیادی از کارشناس امور ثبتی، وکیل دعاوی ملکی و مشاوران متخصص در امور و دعاوی ثبتی و ملکی را فراهم کرده ایم و شما عزیزان با نصب اپلیکیشن آنی مشاور می توانید با « مشاور دعاوی » یا « مشاور ثبت اسناد و املاک » در خصوص سوالات و نیازهای مشورتی خود ارتباط برقرار کنید و رهنمودهای لازم را دریافت فرمایید.

بعضی از ویژگی های دعاوی ثبتی و ملکی به شرح زیر است:

۱- بعضی از دعاوی ملکی و ثبتی را اساسا نمی توان در دادگاه مطرح کرد بلکه باید در مراجع خاص همچون هیات نظارت ثبت و ...مطرح نمود.

۲- در بعضی از موارد برای طرح دعاوی ملکی و ثبتی نیاز به تامین دلیل صورت برداری از وضعیت و میزان تصرف متصرفین در محدوده پلاک های ثبتی که مورد دعوی و اختلاف هست خواهید داشت.

در نظر داشته باشید که تامین دلیل باید از طریق شورای حل اختلاف انجام شود.

 

۳- در بعضی از دعاوی ملکی و ثبتی، نیاز به جانمایی پلاک ثبتی مورد دعوی و اختلاف با ارجاع امر به کارشناس رسمی دادگستری در امور ثبتی با صلاحیت نقشه برداری و جانمایی املاک خواهد بود.

۴- در بعضی از دعاوی ملکی همانند دعوی تصرف عدوانی، ممکن است ابلاغ اظهارنامه رسمی لازم باشد که در چنین حالتی باید در تنظیم و ابلاغ اظهارنامه رسمی، دقت زیادی معمول نمود. چه بسا از اظهارنامه رسمی که ابلاغ می کنید علیه خود شما استفاده شود.

۵- دعاوی ملکی و ثبتی در اغلب موارد از جنبه اثباتی و بدلیل مستندات و مدارکی که برای طرح و دفاع از دعوی لازم است نسبت به سایر دعاوی، اهمیت و ویژگی خاص دارد.

بنابراین به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم پیش از هر گونه اقدام برای طرح دعوا یا دفاع از دعوا در زمینه های ثبتی و ملکی، حتما با یک «مشاور دعاوی» یا «مشاور ثبت اسناد و املاک» در اپلیکیشن آنی مشاور، مشورت کنید.

آنی مشاور با حضور مشاوران مجرب و متخصص در تمامی موضوعات کسب و کار، همچنین با حضور مشاور دعاوی ملکی و ثبتی آماده ارائه خدمات حقوقی خود در خصوص دعاوی ملکی و ثبتی نیز می باشد.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://app.animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب