آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره مالیاتی آنلاین

۰۵:۵۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

  • 2
  • 0
  • 6216

۱۱

مهر

آنی مشاور، مشاوران خبره و حرفه ای در زمینه مالیات دارد که می توانند با راه کارهای مناسب باعث حفظ حقوق مالیاتی شما و جلوگیری از اشتباهات و تشخیص های مالیاتی نادرست در مورد شما شوند

مشاور تخصصی مالیات بر ارزش افزوده

بیش از یک دهه است که در نظام مالیاتی ایران پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به الزام قانونی تبدیل شده است و اکنون به یکی از منابع اصلی تامین درآمد دولت تبدیل شده است.
 
فارغ از اینکه فعالان اقتصادی و صنفی چه نقد و نظری درباره چگونگی اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده داشته و دارند نظام مالیات بر ارزش افزوده روز به روز قوت و قدرت بیشتری پیدا کرده است.
 
عدم توجه یا عدم آگاهی مدیران شرکت ها و فعالان اقتصادی و صنفی، نسبت به مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مخاطرات قانونی و هزینه های سنگینی برای بنگاه اقتصادی یا واحد صنفی تحت مدیریتشان را موجب می گردد.
 

وظایف مشاور مالیاتی

مشاور مالیاتی بسته به نوع شرکت و سازمان فعالیت های مختلفی را انجام می دهند که هرچه تجربه این مشاوران بیشتر باشد برای شرکت مفید تر است و دست یابی به سود بیشتر را برای شرکت آسان تر می کند. این مشاورین وظیفه دارند مشکلات مالی موسسه و یا شرکت را بررسی و طبق قانون حل نمایند و گزارش های مالی که تنظیم نموده اند را به مدیران شرکت تحویل دهند پس این مشاورین باید به قوانین عام و همچنین قوانین شرکت و یا موسسه آشنایی کامل داشته باشند. همچنین باید راه های معافیت مالیاتی را در اختیار صاحبان شرکت قرار دهند. 
 
بنابراین در این زمینه به ویژه با توجه با تازه بودن این نوع مالیات در نظام مالیاتی ایران و افزایش مقررات و دامنه شمول مقررات این حوزه، مشاوره در حوزه و زمینه مالیات، تبدیل به یکی از حیاتی ترین نیازهای مدیران شرکت ها و فعالان اقتصادی شده است.
 
آنی مشاور با درک این نیاز کوشیده است با بهره گیری از کارشناسان حقوقی و مالیاتی مجرب ، در زمانی کوتاه و به روشی آسان، با کیفیت ترین مشاوره حقوقی مالیاتی ممکن را به فعالان اقتصادی و صنفی ارائه نماید.
 

 

هزینه مشاوره مالیاتی

نگران هزینه مشاوره نباشید وکلا و مشاوران متخصص در سامانه آنی مشاور با هزینه ای به صرفه که در مقایسه با هزینه وکالت و سایر هزینه های دادرسی طرح دعوا بسیار ناچیز است و مشاوره ای تخصصی در تمامی موضوعات حقوقی ارائه می نمایند

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

ثبت نظر

نظرات (2)

میلاد

2 سال پیش
پاسخ

سلام وقت بخیر ما یک وبسایت داریم که فعالیت آن در زمینه اجاره خودرو و فروش بلیط تفریحات کیش می باشد. البته ما نه خودرو داریم و نه آژانس فروش بلیط هستیم. بلکه در ازای فروش بلیط یا اجاره خودروها، از تامین کنندگان مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کنیم. لازم به ذکر است سایت درگاه پرداخت دارد و مبالغ حداقل 2 میلیون تومانی توسط مسافرین پرداخت می شود که حدود 90 الی 95 درصد از آن را به حساب تامین کنندگان واریز می کنیم. سوال اینکه آیا با توجه به اینکه خود تامین کننده ها، مالیات شان را می پردازند، ما هم مشمول مالیات هستیم؟ تراکنش های سایت در طول سال کمتر از 100 میلیون تومان است. آیا باید اظهارنامه ارسال کنیم؟ ممنونم

مدیر سایت

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

درود. بله شما برای مالیات بر درآمدی که از این فعالیت بدست می آورید مشمول بر درآمد مالیات می شوید.مالیات بر ارزش افزوده نیز برابر مقررا قانون مالیات بر ارزش افزوده ، اعمال می شود.

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب