آنی مشاور

مشاوره با مشاوران با تجربه و خبره

مشاوره با برترین و خبره‌ترین مشاوران در سریع‌ترین زمان ممکن را به صورت حضوری، تلفنی و نوشتاری در آنی‌ مشاور تجربه خواهید کرد.

مشاوره حقوقی صنفی

۲۲:۴۴ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

  • 0
  • 0
  • 4015

۱۶

آذر

مشاوره حقوقی صنفی در خصوص ایجاد اختلاف بین اصناف و افراد صنفی که راجع به امور صنفی تولید می گردد و همچنین در مورد مسائل مربوط به تأسیس یک واحد صنفی ، خدمات مشاوره ای ارائه می نماید

مشاوره حقوقی صنفی در خصوص ایجاد اختلاف بین اصناف و افراد صنفی که راجع به امور صنفی تولید می گردد و همچنین در مورد مسائل مربوط به تأسیس یک واحد صنفی ، خدمات مشاوره ای ارائه می نماید.

مشاورصنفی با توجه به تجربه و تخصص در امور صنفی و تسلط به قوانین مربوط به آن ، راهکارها و روشهای پیشگیری از اختلافات صنفی و راه حل آنها را ارائه می نماید.

افراد صنفی موظفند قبل از تأسیس هر نوع واحد صنفی یا اشتغال به کسب و حرفه ای ، مراحل قانونی خاصی را طی نمایند .

در این راه با توجه به نیاز افراد به آگاهی از قوانین و اصول و قواعد کار ، برای رسیدن به نتیجه مورد نظر خود، باید از یک مشاوره حقوقی صنفی بهرمند گردند. 

اهمیت مشاوره حقوقی صنفی 

افراد صنفی در یک مشاوره صنفی ، می توانند با آگاهی یافتن از تکالیف قانونی خود ، از بروز مشکلات و اختلافات بعدی تا حد زیادی پیشگیری نمایند .

برای مثال : از زمان پرداخت عوارض کسب و پیشه و مالیات و حق عضویت در اتحادیه آگاه شده و در سایه این آگاهی به تکالیف قانونی خود به موقع و درست عمل می نماید تا در آینده مجبور به پرداخت جریمه های صنفی و تحمل هزینه‌های اضافی نگردد .

همچنین افراد صنفی مکلف اند قوانین و مقررات جاری کشور از جمله قوانین صنفی ، انتظامی ، بهداشتی ، ایمنی ، حفاظت فنی ، دستورالعمل های مربوط به نرخ گذاری کالا و خدمات و ... را رعایت و اجرا کنند .

در این راه اهمیت بهره گیری از راهنمایی های یک مشاور حقوقی متخصص در امور صنفی ، به روشنی قابل فهم است .تسلط قانونی ، تجربه و توانمندی مشاور ، مسلما آثار مثبتی بر روابط افراد صنفی خواهد داشت.

 

وظیفه دیگر مشاور صنفی آگاه نمودن افراد صنفی از تخلفات و جریمه‌های صنفی می باشد .

همچنین باید عواقب گران‌فروشی و کم‌فروشی و سایر تخلفات را تذکر داده و از این طریق از ورود ضرر های مالی جلوگیری نماید.

به طور کلی مشاور حقوقی باید افراد صنفی را از وجود قوانین مربوط آگاه نموده و راه های عمل به قانون را به آنها آموزش دهد.

توصیه نهایی ما برای افراد صنفی این است که در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال فنی و تخصصی صنفی ، آسان ترین و سریع ترین راه را برای حل مشکلات و مسائل صنفی خود انتخاب نمایند.

 

شما عزیزان می‌توانید برای انجام وکالت ، دریافت مشاوره حقوقی ، رزرو نوبت مشاوره ، سفارش تنظیم لایحه ، سفارش تنظیم دادخواست ، سفارش تنظیم شکایت ، سفارش تهیه دفاعیات حقوقی و دریافت دیگر خدمات حقوقی از مشاوران حقوقی، کارشناسان و وکلای دادگستری متخصص در «آنی مشاور» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای غیر‌تعطیل شنبه تا چهارشنبه با شماره‌ : 02188326049 و یا 09195663606 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین امکان دریافت مشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوری و دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر روی سامانه آنی‌مشاور از طریق لینک زیر برای شما  فراهم می‌باشد.

 

http://animoshaver.ir

 

 

دانستنی های مرتبط

نظرات (0)

فرم نظر

طراحی و توسعه : ره وب